ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY

Marce Gumberry zależy na zadowoleniu kupujących. Zakupione produkty, jeśli nie spełnią Twoich oczekiwań, możesz bez żadnych pytań z naszej strony zwrócić w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania i odzyskać pieniądze (zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta)

1. Dla usprawnienia procedury zwrotu prosimy, aby pierwszym krokiem było powiadomienie nas o tym e-mailowo: iga@gumberry.pl lub telefonicznie: +48 88 35 500 35.

2. Odeślij zakupiony produkt wraz z formularzem odstąpienia od umowy. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

3. W ciągu 14 dni jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań*, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu, a na podany numer konta zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

* Zwrot może nie zostać przyjęty jeśli produkt zostanie uszkodzony lub będzie nosił widoczne ślady użytkowania dyskwalifikujące go z dalszej sprzedaży. W takim przypadku w ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

UWAGA: w przypadku produktów wykonywanych na specjalne zamówienie / personalizowanych / o indywidualnych cechach oraz transakcji zakupu produktów, których wartość nie przekroczyła pięćdziesięciu złotych, zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta - NIE PRZYSŁUGUJE możliwość zwrotu i anulowania.


REKLAMACJE

Składając reklamację na zakupiony towar, który okazał się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem kupujący ma prawo skorzystać z następujących możliwości: żądać usunięcia wady, wymiany towaru na wolny od wad lub obniżenia ceny.

Zachęcamy do skorzystania z gotowego formularza reklamacji.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. Ewentualny brak ustosunkowania się do reklamacji w powyższym terminie, będzie oznaczał uznanie jej za uzasadnioną.

Reklamacja w przypadku uszkodzenia towaru w transporcie:

Przed odebraniem przesyłki ZAWSZE należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy zamówiony produkt nosi znamiona uszkodzenia należy przesyłki nie przyjmować i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z Gumberry w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół szkody, który niezbędny jest do rozpatrzenia późniejszej reklamacji.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: iga@gumberry.pl lub telefonicznie: +48 88 35 500 35. Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.